Translate

Rabu, 07 Agustus 2013

MORNING MOMENTS



In this morning moment,
I bow my head in prayer;
I praise You for who You are;
You are wonderful and fair.

In this morning moment,
I thank You for the things You do;
I know You are with me;
I take joy in knowing You.

In this morning moment,
May I confess the sins I've done;
May I be forgiven; 
Through Jesus your precious Son.

In this morning moment,
Let it be your will and not mine
To answer a request I have,
For You are holy and kind.

For in this morning moment,
I know You hear my prayer;
I thank You for listening 
And I know that You care.


GT
Di pagi ini saat, 
Saya menundukkan kepala saya dalam doa; 
Saya memuji Anda untuk siapa Anda;
Anda yang indah dan adil. 
 Di pagi ini saat, 

Saya berterima kasih kepada Anda untuk hal-hal Anda lakukan; 
Saya tahu Anda dengan saya; 
Aku mengambil sukacita dalam mengetahui Anda. 

Di pagi ini saat, 
Semoga saya mengakui dosa-dosa yang telah saya lakukan; 
Semoga aku diampuni; 
Melalui Yesus Putra berharga Anda. 

 Di pagi ini saat, 
Biarlah kehendak Anda dan bukan milikku 
Untuk menjawab permintaan saya, 
Untuk Anda yang kudus dan baik. 
Untuk pagi ini saat, 

Saya tahu Anda akan mendengar doa saya; 
Saya berterima kasih kepada Anda 
untuk mendengarkan 
Dan saya tahu bahwa Anda peduli.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar